Elegant Rose -
Follow us

Höstlovet c:

2013-11-02 • 20:04:51
Hejhej, jag hade ju lovat att göra ett samanfattande blogginlägg om mitt höstlov c: 
Så ja, let's jump right into it friends :D 
 
Under helgen före höstlovet var jag med Tina & Neke, de blekte då mitt hår :D Mindre gult, ingen utväxt c:<3
 
 
 
Och på måndagen åkte jag buss ner till Samuel i umeå, vi var både på stan och hemma hos honom (:
Hans husdjur är e-nawwwwww, och han också :D Nejmen, de var lungt de tre bästa dagarna i mitt liv på länge :D jag saknar dig redan ;-; <3 Men iallafall åkte jag hem på onsdagen, fick reda på nå tråkiga nyheter, privat shit. But it's ok c:
 
 

Och på Torsdagen fick jag damp på mitt slitna hår, så jag klippte av en näve full (: 
Klippte upp håret rätt mycket, tunnade ut det och klippte av topparna. Blev skitbra! c:
            
 
 


På Fredagen gick jag hem till Tina på furuvik, och alltså den promenaden va så skön så omg.
Ibland stannade jag o planerade att försvinna för evigt. 
Och ibland va jag jätteglad o typ sjöng till glada låtar. 
Sov iallafall över hos Tina, vi färgade Nikitas hår ännu rödare,
sen sminkade jag och Tina oss coola och satt på omegle o skrämde folk.
 
 
 
 

Morgonen därefter tog Tina två nya hål i mitt öra också :D Nöjd <3
Vi tog också en random promenad kl två på natten och va coola. Hueee. Det var intressant.
 
 
Och idag (lördag) for jag tidigt från Tina, köpte min första tunnel och två andra töjningar :D shit nöjd <3
Sedan for jag med mor och bror på Great easten och åt där för första gången :3 nomnom
 
 
.

 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0