Elegant Rose -
Follow us

Jag har blivit duktig på att träna igen.

2013-11-06 • 21:36:11
Jag kände för att göra ett inlägg nu, så vi kör.
Jag har blivit jätteohälsosam, så jag har kinda dåligt samvete D:</3
Men samtidigt så är jag på träningen så ofta jag kan, så min vikt ligger stilla x)
Jag har min gräns på vilken vikt jag ABSOLUT inte får gå över, gjorde det i somras dock. Men inte nu.
Försöker nu att ta upp mitt vattenberoende igen, för det finns kvar inom mig än! Åtta glas om dagen! :D
Det är hursomhelst onsdag idag, och jag har vart på två av tre träningar. Ska på träningen igen imorgon.
Vi har nämligen en personbästatävling nästa vecka på onsdag, och jag vill så gärna bli bättre :)

 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0