Elegant Rose -
Follow us

Min onsdag!

2013-11-06 • 21:53:40
Alltså åh. Jag var med Tina igår och käkade ute. Och sen dess hade jag jätteont i magen ;-;
Och om jag hörde rätt så fick hon också det? o: Så jag stannade hemma från skolan idag.
Det var skönt, slapp bandy på idrotten. Och under en timme samalagt minst så har jag laddat ner nya låtar till min telefon, haha, jag uppdaterade senast min musik i somras </3 #varitlat
Värken la sig runt klockan två. Så jag for på träningen klockan fem, vi hade benteknik.
Det var jobbigt ._. Jag va sämst på det också, haha ;-; Och efter träningen for jag med Nikita och Tina på konsum som vanligt, satt där. Fick äckel i mitt ansikte och i håret. fy.
Sen slickade Nikita mig på kroppsdelar där det INTE är ok :c </3 Samuel, döda hon.
Nu ska jag fortsätta uppdatera min telefonmusik, hejdååå :D
 
 
 
 
 
 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0