Elegant Rose -
Follow us

Random :>

2013-11-16 • 15:51:00
Halloj där!
Jag for och handlade, sen lagade jag mat åt familjen, duktig jag är ;)
Iallafall så ska jag hem till Tina ikväll, jag ska testa en ny frisyr på hennes hår, eftersom hon har långt.
Hah, efter jul ska jag iaf färga mitt hår blått :D Sen ska jag också klippa mig på DeadHead, de verkar bra.

Sedan har jag fixat en bra spotifylista nu. Och jävlar vad jag tycker om den. band/artiser på den:
Bring me to the horizon, Dope, Hollywood undead, Linkin park, Orianthi, Paramore, Slipknot, Eminem, Marilyn Manson, Bullet for my valentine, deuce, Black veil brides <3
Så jao c: Livet rullar på rätt fint ändå :D 
 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0