Elegant Rose -
Follow us

Hej folk! c:

2013-10-27 • 00:09:44
 
Jag har som bestämt mig för att byta till blogg.se som omväxling då jag haft min förra blogg www.thedifferens.bloggplatsen.se i två år! Bloggen/inläggen finns kvar, så ni kan se tillbaka där och läsa.

Och ja, jag tänkte ta och presentera mig när nedan för er som inte vet vem jag är c:

Jag heter Monika Nilsson & är 15 år gammal, går nian just nu.
Jag bor i en lägenhet i Lappstockholm med min mor och bror.
På fritiden simtränar jag i Lycksele sim, är med kompisar på helgerna (:
Plugg tar dock upp väldigt mycket av min tid då jag har svårt i skolan, 
Och det kommer resultera till att jag inte kommer blogga varje dag.


Random fakta om mig c:
* Jag är jätteintresserad av piercingar & tatueringar. Har själv en töjning, två lobes.
* Bra artister/band: Eminem, Linkin park, Green Day, KoRn, Dope, Dead by april, Jay smith.
* Har tre bästa vänner vid namn Madeleine, Tina & Nikita. 
* Jag orkar aldrig gå upp före skolan för att sminka mig osv. I like to sleep c:
* Jag har vunnit mycket (enligt mig) priser på simtävlingar. Simning är det ända jag är bra på.

HEJDÅ!
Vi ses snart igen! :*


¨

Kommentarer
Postat av: Samuel

Inget om mig :c

2013-10-27 @ 00:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0