Elegant Rose -
Follow us

Du får passa dig som satan.

2014-04-30 • 20:12:00
Men tjaa.

Var med Tina på stan idag - och köpte jeansshorts och ett par tights ((:
DET HAR JU ÄNTLIGEN BÖRJAT BLI VARMT O GREJER. De haglade en stund dock men schhh.
Vi for sen till vår lekpark oså satt vi ett tag på balkongen. Hue! 

Sen kommer det förmodligen inte bli någon uppdatering alls tills på Söndag då jag drar till Umeå imorgon :DDDD
Jag och Tina kommer samåka dit - möta upp Samuel och Simon (första gången vi träffar simon irl c:) och bara umgås med de. Hon tar sedan bussen hem tillbaka medans jag och Samuel drar vidare hem till honom.
Är bedrövligt taggad över imorgon, men samtidigt nervös. Regnar/haglar/snöar det imorgon kommer jag falla död till marken och gråta [:
 
 
 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0