Elegant Rose -
Follow us

Nu jävlar

2014-04-24 • 21:07:38
Har lovat Madeleine att börja blogga oftare, så typ varje dag. Och ska försöka alla dagar jag har internet - och är sover hemma. På helger och lov sover jag oftast borta så (((:


Fick igen franskaprovet idag - som jag fick E på <3 Var till och med 14 poäng över godkänt. Stolt som sate!
Dagen var bra och skrattade som satan med finaste. Shit Madeleine. 

For på träningen också, och det var en såndär träning där man fick bestämma själv om man ville dö eller va chill.
Jag körde allt jag hade, swag. Så är trött i kroppen men har energi i huve, går det ens ihop?
 
Dagens look eller vad man säger. 
 
 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0