Elegant Rose -
Follow us

skola

2014-02-20 • 00:54:00
Skolan har gått väldigt bra på sistone, och jag har lovat mig själv att iaf höja mitt slutbetyg till åtminstonde 20 poäng mer än vad jag hade sist. Alltså minst 245 poäng, det är ju inte för mycket begärt? ((:
 
Utöver det vare friluftsdag idag, woop woop. Vi åkte lite längdskidor, sen resten av dagen satt vi vid en eld o ba gosa hah! Madeleine, ah fyfan, jag älskar dig :*
Jag o Hannah kokade vatten i en colaflaska över elden.
Sen blev jag o madde jätteblöt, så vi stod o torka oss vid elden, o kläderna ångade, det såg coolt ut.
Vi åt också hamburgare där, det va gott.
Sen pratade jag ganska mycket med Moa & Angelica också, o det var astrevligt eftersom vi inte går samma klass.

Alla mina vänner ska förövrigt gå natur eller Mat/resturang. Så de är förenade iaf. Ingen av mina vänner ska gå samhälls. Så jag får väl en ny start på livet inför gymnasiet, myspys!
 
 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0