Elegant Rose -
Follow us

Girl, you nasty

2014-01-13 • 21:28:01
Jag tänkte försöka börja blogga lika ofta som förut igen, hah, alltså ungefär varje dag.
Och utöver det ska vi skapa en tumblr för skolarbete i Engelska där vi ska blogga varje dag.
WOW, värsta proffsbloggarn härva.

Kan lägga upp lite bilder på vad som hänt på senaste tid eller nåt. Som en början på detta.
Mys, hejdå!


 
Färgade luggen grön ^
 
Fick detta i julklapp ^

Färgade håret blått ^

Var i umeå där jag träffade Samuel, min bara min. Köpte detta där ^ 

 
Töjde till 7 mm. Ska stanna vid 10 mm! (:

Varit riktitg mycket med dessa brudar ^


 
¨

Kommentarer
Postat av: nikkiedocka.blogg.se

Euw

2014-01-13 @ 21:51:32
URL: http://nikkiedocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0