Elegant Rose -
Follow us

I guess i love the way it burns

2014-01-14 • 18:37:00
Idag är det en bra dag.
Hade det jättebra i skolan med Madeleine,
vi gick på stan sen också o typ dog av garv.

No'n idag gick ovanligt jättebra.
Alltså jag frågade faktist då jag inte förstod, och fick svar.
Annars brukar jag bara ge upp på mig själv o inte ta tiden för att förstå. 

Efter skolan har jag iaf lyssnat på musik minst tre timmar i sträck
Och jag låg bara och tänkte på livet och shit.
Jag kommer aldrig fram till något direkt, men det är skönt.
Är annars inte alls pratglad just nu, inte på humör för något.

Internet är damp också, så vi ser väl om dethär inlägget ens kommer upp.
Kan inte göra någon inlämning heller utan internet. Well, that sucks.

 
^ Bild från i somras. Brunett osv.
 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0