Elegant Rose -
Follow us

Ohmajgod

2014-01-19 • 17:19:18
Sov till ett ca. Har sen dess införskaffat föda till min flock, på konsum.
Typ mjölk, resten godis/energidricka. Men ändå, jag tar ansvar ): 
Sen drog mitt internet. Så detta är andra månaden vi får internetet gratis som förlåt, men de ska iaf fixa det.

Annars ska jag göra en bildinlämning idag, iallafall börja på den. Har inget annat för mig.
Sen ska jag försöka få tag i Nethusan, så kan han hjälpa mig och förklara lite NO-stuff.
Han går trots allt natur, o har toppbetyg. So i trust that guy.

För övrigt kommer han förmodligen hit i sommar, bor hos Tene. Och blir väl här en, två veckor.
Längtar tills dess. Ska visa han hela lycksele. Mobba han, va jobbig osv (((((: Nejmen, ska va snäll.

Valde denhär bilden till bildinlämningen, yolo. Indianer i mitt hjärta, så fina dom är <3

ps, vill ha jordgubbar och nutella. Typ nu. Hue.

 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0