Elegant Rose -
Follow us

wow

2014-01-21 • 23:14:00
Onödig info:

Jag har börjat säga "wow"  jättemycket.
& "ikr"
& "ye buddy"
& "ok" - alltså säga ba: O K, inte ok.
Sen när jag skriver och ska skriva "i alla fall" så är vanan att skriva "iallafall" - som ett ord. Ok bra.
Börjat sluta skriva smileysar till folk, men förväntar de skriva sånna till mig ändå. Dat logik. 

Sen har mitt sims börjat fucka JÄTTEMYCKET. Går inte ens spela längre.
Funderar på att kanske installera om det, och samtidigt rensa datorn osv i helgen, o liksom ta tag i problemet.

IALLAFALL.

Efter skolan följde jag med Madeleine till Dead head då hon klippte sig. Det var intressant. De är coola där.
Direkt jag kom in fick jag en "färgkarta" intryckt i mitt face, då jag har blått hår. Tyckte det va mys att bli coolbehandlad. swag. Anyways blev hennes hår jättefint. 

Sen satt jag på konsom, först med Abed & Moa, sen med Tina och Nikita. Lyckselebor all over the place.
Drog därefter till träningen som var 1,5 timmar lång. Dog lite. Fick t.o.m ta två doser astmamedicin av Neke ((:
Men det var skönt som fan, och jag ska verkligen börja träna bra nu. Det är tävling den nionde februari, och skolsim nästa vecka.
 
 
 


¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0