Elegant Rose -
Follow us

~

2014-05-15 • 00:37:00
Så har inte skrivit här sen i Måndags eller nåt, och ursäktar för det.
Min dropbox har dampat, och att göra inlägg utan bilder vill jag inte pga tråkigt.

Så, idag (onsdag) hade vi idrott på morgonen, vilket faktist va kul. Fick ett fint lag och så (((:
På syslöjden håller jag både på med en kjol, och ett broderi, och vi har en lektion kvar innan nians slut. Kommer inte ens hinna klart allt så blä.
Tänker köpa hem en symaskin på sommarlovet så jag kan börja utöva min kreativitet på något sätt. Finns inte alltid någon o färga håret på så wth ((:

Färgade håret idag sådär spontant när jag hittade två crazycolorflaskor som nästan var slut från färgandet på Tinas hår. Så slingade mitt hår lila och rosa. Blev fint, lägger upp finare bilder på det sen (:

Random bilder från färgning och underbaringarna ~
 
 
 
 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0