Elegant Rose -
Follow us

Finfin dag

2014-05-07 • 22:40:00
Hade första matte nationella provet idag. Gick sämst. Skrev ingenting på två frågor, och vet i efterhand att jag hade fel på hela del C. Fuck it, jaja. Hade dampförkylning på det med.


Efter skolan kom jag hem och somnade hur som helst, så jävla skönt. Matten dödade mig innefrån och ut.
Sen blev jag väckt av Tina som ringde mig, så drog ut och mötte upp hon och Nikita.
Köpte födelsedagspresenter åt mor.
Satan så glad hon blev. Köpte ett hudvårdskit, hairmousse & en slingningsblekninsförpackning. Samt då ska jag slinga håret på henne, och klippa det c:

Köpte också ett nytt hårsprej jag inte använt förr, Got2b "rockin' it"
Och people använd denhär hårinpackningen, den äger okej c;
 
 
¨

Kommentarer
Postat av: Sampe BOII

Älskar dig! <3 :*

Svar: Älskar dig också! :*<3
monikanilsson.blogg.se

2014-05-07 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0