Elegant Rose -
Follow us

Minilov o grejer

2014-05-04 • 23:30:00
Ska försöka summera senaste dagarna så bra som möjligt ((:

Torsdag
Åkte med Tina till Umeå - där vi träffade Simon för första gången. Vi gick omkring på stan där det var någon slags politikdag med feminister, samer och massa grejs. Åt på Subway för första gången också!  
Samuel kom några timmar därefter, så jag och han bussade oss iväg till honom och lämnade Tina och Simon på busstationen.
 
 
 

Fredag
Ba chillade, tände en brasa när det plötsligt började hagla, så vi gick in föratt elden dog .-.
 
 
 
Lördag
Samuels släktingar kom dit o hälsade på. Så pratade ganska mycket med de, och kastade boll med nå schäfrar. OMG SÅ FINA DE VAR. JAG DÖR okej.
 
 
 

Söndag - Samuel och jag fyller 8 månader + min namnsdag
Vi fick sjuts in till stan - där vi mötte upp Rebecka, Simon, Emil, Isak och Fredrik. Fy så mysigt gäng. Ville allvarligt aldrig dra hem. Vi satt iallafall och åt på frasses, sen gick vi till skateparken och sen till en ungdomsgård, därefter satt vi utanför bion pga värme och uttag. Sa hejdå till folk under tiden då de var tvugna o dra eftersom. Bussade mig sen hem till Lycksele igen [: 
 
 
ÅH, SÅ FINT FOLK. dör. 

¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0