Elegant Rose -
Follow us

Swag

2014-05-17 • 15:43:00
For hem till Nikita i Torsdags, och sov över där. Vi gjorde langos till middag och åt glass med kladdkaka senare på kvällen <3333 Har kommit fram till att hennes valp är så SFNSEORJAEOIRJOEAIS söt, och nu längtar jag ännu mer tills jag får skaffa egna hundar. Kollade runt på blocket.se och drömade mig bort. 

På Fredagen for jag hem från Nikita, städade upp mitt rum osv.
När allt var klart fixade vi pizza, drack energidricka och såg typ tre filmer sådär halvt. Gick ut med Sacki på promenad och gick till en lekpark. woho. Fick sportlunch och töjningar av dem.
Det var trevligt, vi sov i vardagsrummet. O la oss runt fyra, hue c:

Och idag for de hem runt 11, och jag har bara sett massa youtube och sisterwives sedan dess. Ska alldelens snart ut med hunden. Inviger mina nya jeans i samband till det. Första svarta jeansen som faktist passat o sett bra ut<3

Imorgon möter jag och tina upp simon btw. ska lära han allt jag kan. skoja. hejdå ~
 
 
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0